Ofertes de feina Hercal: cinc vacants a diferents àrees

Posted · Add Comment
ofertes de feina-general

Hercal disposa de cinc ofertes de feina a diferents departaments de l’empresa, per continuar el seu creixement i la seva recerca constant de talent. Aquestes vacants es necessiten cobrir en breu i per això ja s’ha obert un procés de selecció exhaustiu que comença per la recepció de sol·licituds. Les ofertes de feina son les següents:

  • Encarregat/-da d’obra
  • Cap d’estudis i contractació
  • Tècnic/-a de prevenció i medi ambient
  • Tècnic/-a d’estudis
  • Administratiu/-va (sector construcció)

Les persones interessades en alguna d’aquestes vacants han d’enviar un correu electrònic a mgarcia@hercal.es, indicant a l’assumpte l’oferta a la que volen optar. A continuació es descriuen amb més detall les funcions que requereix cada lloc de treball:

ENCARREGAT/-DA D’OBRA

  • Dirigir els recursos adequats per complir amb la planificació de l’obra.
  • Conéixer l’estat de l’obra de la qual és responsable.
  • Controlar i disposar dels recursos humans i materials a l’obra.
  • Executar i controlar l’obra o servei segons el pla de qualitat i les directrius del cap de l’OT i el responsable d’obres.
  • Controlar i solucionar les incidències relacionades amb la realització de l’obra.
  • Controlar la documentació de l’obra.
  • Examinar i validar les proves de laboratori.
  • Confeccionar els informes diaris de treball.
  • Comunicació contínua amb el responsable d’operacions.
  • Ser coneixedor, estar conscienciat, promoure i vetllar pel acompliment de les obligacions en matèria de Prevenció de Riscos Laborals, Qualitat i Medi Ambient.

ADMINISTRATIU/-VA DE COMPRES

  • Atendre les peticions de compra de productes i serveis dels diferents caps d’obra de l’empresa.
  • Filtratge i organització de la informació.
  • Muntar comparatius i atendre trucades relacionades amb els mateixos.
  • Negociació constant amb proveïdors i col·laboradors.
  • Tasques administratives i seguiment, fins la redacció, del contracte corresponent.

Requisits:

  • Persona tècnica amb coneixements en l’àmbit de la construcció d’obra civil i edificació.
  • Persona amable i resolutiva, capaç de treballar en equip.
  • Es valorarà positivament experiència prèvia en el sector.

TÈCNIC/-A DE PREVENCIÓ I MEDI AMBIENT

  • Promoure, amb caràcter general, la prevenció a l’empresa i la seva integració a la mateixa.
  • Donar formació i informació de caràcter general, a tots els nivells, i en les matèries pròpies de la seva àrea d’especialització.
  • Proposar mesures pel control i reducció dels riscos.
  • Realitzar el seguiment i vetllar pel compliment del Pla de Prevenció Anual.
  • Participar en la planificació de l’activitat preventiva i dirigir les actuacions a desenvolupar en casos d’emergència i primers auxilis.
  • Coordinar el Comitè de Seguretat i Salut.
  • Dissenyar plans de gestió de residus (emmagatzematge, contacte amb gestors autoritzats, etc.).
  • Elaborar plans d’estalvi i minimització de consums (matèries primeres, reutilització d’aigües…).
  • Donar suport per implantar i mantenir el sistema de gestió mediambiental de l’empresa.
  • Tramitar els permisos i autoritzacions d’abocaments.
  • Confeccionar els plans de formació i sensibilització mediambiental als treballadors i treballadores.
  • Evaluar els riscos mediambientals i plans enfront emergències.

TÈCNIC/-A D’ESTUDIS

  • Assistir al Responsable de Departament en les tasques que li encarregui.
  • Realitzar estudis de medicions i pressupost.
  • Sol·licitar pressupostos a industrials i realitzar el seu seguiment.
  • Realitzar reportatges fotogràfics dels emplaçaments i obres.
  • Anàlisi i estudi dels plecs de condicions.
  • Elaborar la documentació tècnica i econòmica dels projectes per la presentació d’ofertes tant en licitacions públiques com privades (memòries, processos constructius, afeccions, planificació, plànols explicatius, etc.).
  • Assistir a l’obertura de pliques.
  • Actualització i seguiment de l’estat de les ofertes.

Requisits:

  • Formació específica en construcció i experiència suficient per assumir les funcions.
  • Experiència en posició similar durant almenys 2 anys.
  • Experiència i coneixement avançat en l’ús d’Office i software especialitzat (PRESTO, TCQ, AUTOCAD, PROJECT, etc.).
  • Valorable alt coneixement d’EXCEL.
  • Valorable coneixement en programes de disseny 3D per elaboració d’infografies o renders.
  • Català.
  • Carnet de conduir.

ADMINISTRATIU/-VA (SECTOR CONSTRUCCIÓ)

  • Suport al responsable d’administració en totes les seves tasques.
  • CAE – penjar en plataformes la documentació de l’empresa.
  • CAE – verificar la documentació dels subcontractistes.
  • Contabilitzar les factures rebudes i emeses.
  • Control de bancs.
  • Realitzar pagaments de les factures.
  • Control i seguiment de cobraments.

 

 

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
PageLines